martes, 6 de noviembre de 2012

Xuntanza de Anova Sober: 18-11-2012.


O domingo, 18 de novembro temos xuntanza (e xantar) no Ventorrillo, para avaliar o resultado das eleccións, continuar na organización de Anova, preparar a folga xeral e o traballo municipal e ter un pouco de festa. Tempo había que as xentes nacionalistas de Sober non argallábamos unha paparota, que aínda habendo ben cousas polas que estar na loita tamén cómpre desfrutar de boa comida e mellor compaña.

Será o domingo, 18 de novembro, no Ventorrillo, en Neiras, ás 14 horas. 

Mellor confirmade a vosa asistencia (nacionalistasober@gmail.com).

45 comentarios:

  1. A miña mirada pousouse sobre un bolso de Carolina Herrera colgado dun fláccido brazo, era obsceno.

    ResponderEliminar
  2. Está claro que determinadas políticas e recortes sanitarios e de dependencia matan.

    ResponderEliminar
  3. Las actividades fraudulentas supuestamente fueron llevadas a cabo por Fernando Areal, cuñado del expresidente de Baleares, Jaume Matas
    El PP Balear es investigado por falsear facturas valoradas en 195.000 euros
    ELPLURAL.COM/EFE | 13/noviembre/2012

    ResponderEliminar
  4. Aulas del citado colegio congregan a más de 40 alumnos ante la flagrante ausencia de equipo docente
    Los recortes de Cospedal en Castilla-La Mancha cuestan el puesto a 30 profesores de un mismo instituto.

    Los brutales recortes que María Dolores de Cospedal y su equipo están aplicando en Castilla-La Mancha siguen cobrándose empleos, dando lugar a situaciones como la que se vive en un instituto de la toledana localidad de Fuensalida, en el que hasta 30 educadores han perdido su puesto de trabajo durante los dos últimos años
    13/noviembre/2012
    EL PLURAL.COM

    ResponderEliminar
  5. O do Chucán é patético. É un ser humano. Onde están os servizos sociais de Sober?. Necesita axuda.

    ResponderEliminar
  6. Los diputados del PP ‘se echan unas risas’ y premian a Andrea Fabra por su ‘ingenioso’ “¡que se jodan!”
    ELPLURAL.COM | 30/noviembre/2012

    ResponderEliminar
  7. Lleva cobrando 10 meses y se ha limitado a reorientar las subvenciones a ONG amigas y nombrar a cualificados 'genoveses' en las consejerías laborales en Latinoamérica
    ¿Quién es la secretaria de Inmigración y Emigración, que afirmó que los jóvenes se marchan fuera por “aventureros”?
    | 02/diciembre/2012
    EL PLURAL.COM

    Hasta hoy para una mayoría del personal, incluidos los más jóvenes, el nombre de Marina del Corral Téllez, Secretaria General de Inmigración y Emigración, no les decía ni mucho ni poco. Sin embargo, tras sus declaraciones en Barcelona considerando que los jóvenes que se ven forzados a inmigrar al extranjero para buscar trabajo lo hacen por “su espíritu aventurero”, ha logrado en un minuto hacerse popular tras casi un año de Alto Cargo

    ResponderEliminar
  8. 276.000 parados na Galiza e segue subindo. Viva Feijoo e os que lle votaron!.

    ResponderEliminar
  9. Sobran os cinco delegados provinciais. Non sirven para nada. Recortes de plantillas de traballadores e de políticos ociosos non. comisarios políticos.

    ResponderEliminar
  10. La Xunta da 14 millones a la mayor residencia privada de dependientes
    DAVID REINERO Santiago de Compostela 4
    La empresa recibe cuatro millones de crédito y 2,6 millones anuales de Benestar
    El País

    ResponderEliminar
  11. FAES se lleva el 60% del dinero para fundaciones políticas
    De los 900.000 euros repartidos por Exteriores, la organización neocon de Aznar recibe 530.000 euros

    El Plural.com

    ResponderEliminar
  12. Garzón lo puso como ejemplo del modus operandi de la Gürtel, citando la adjudicación de una parcela en Boadilla del Monte, epicentro de la trama corrupta. El procedimiento era muy sencillo, se diseñaba un concurso a medida y después se repartían comisiones entre los que habían participado.

    Pasta para todos
    “Compramos el suelo a 10.000…la operación son 8.000 millones de pelas y le ganamos 12.000 ‘kilos’. Yo he metido a un montón de gente ahí… he metido a Ulibarri, que es el que pone la pasta… yo no la pongo…. y yo de mi 50% reparto con ‘Alvarito’ ( El Bigotes) , reparto con el alcalde (del PP), reparto con Ramón Blanco (ex vicepresidente de Repsol) y reparto con Pablo Crespo (ex secretario de organización del PP en Galicia) en fin…¡la polla!”, explicaba el propio Correa en una de las grabaciones que forman parte del sumario.

    Su abogado ya habla de nulidad de la Gürtel
    Cuatro años después, sigue imputado en el caso pero ha dado un paso de gigante al conseguir sembrar dudas sobre la actuación del primer instructor del caso, Baltasar Garzón. Conseguida la condena a 11 años de inhabilitación por las escuchas, ahora su abogado ya habla de pedir la nulidad del caso Gürtel.

    Entrega del Garbanzo de Plata
    Mientras tanto, el empresario sigue codeándose con la alta sociedad leonesa, tal y como él mismo explica a través de uno de las cabeceras de su propiedad, Diario de León. La entrega del Garbanzo de Plata por parte del Casino leonés fue seguida con gran interés por este periódico, que ilustra la información con una amplia galería fotográfica en la que se pueden ver a la mayoría de los asistentes al acto.
    El Plural.com
    05/03/12

    ResponderEliminar
  13. Cospedal ganó 158.000 €
    de cuatro sueldos distintos

    88.897 euros netos como secretaria general del PP, 31.775 euros del Senado, 36.082 como presidenta de la Junta de Castilla-La Mancha y 1.634 por trienios como abogada del Estado.

    Obscenidade total.Ver Público.es

    ResponderEliminar
  14. El Gobierno de Rajoy se tambalea con el caso Bárcenas
    Los pagos en negro a dirigentes del PP amenazan la credibilidad del presidente en plena campaña propagandística de recuperación económica. El partido alega desconocimiento de los hechos delictivos del extesorero
    Pùblico.es

    ResponderEliminar
  15. Rajoy protegió a Bárcenas para que no revelara la ‘caja B’ del PP
    El partido pagó sobresueldos en negro durante veinte años a sus altos cargos

    “Rajoy tiene que dar explicaciones ya, y Montoro si Bárcenas usó la amnistía, dimitir ya”
    El PSOE exige que el caso del extesorero del PP traiga consecuencias inmediatas
    El Plural.com

    ResponderEliminar
  16. ¿Y qué pasa ahora con Garzón, condenado por escuchas a la Gürtel para evitar posible blanqueo?
    El magistrado defendió inútilmente que se controló a abogados de la trama por si movían dinero de forma irregular, una medida que tiene base legal y unas sospechas que se han demostrado fundadas.
    El Plural.com

    ResponderEliminar
  17. Cántos asesores tipo Carromero ten o PP?. Merece este tipo algo do que ten? Què se entende en algunhas esferas por delincuente?.

    ResponderEliminar
  18. Quen é quen no financiamento do PPdeG co Gürtel
    GC recupera os documentos que mostran como o PP galego seguiu organizando actos coa trama corrupta despois de que Rajoy, supostamente, mandara deixar de traballar con eles. Nos próximos días GC publicará parte do lapis de memoria intervido ao contábel da trama, que apunta a un financiamento en negro de varias campañas electorais. Incluído un pago en "B" a un membro do Comité de Campaña en Arxentina para as eleccións galegas de 2012 . A empresa que fixo a creatividade de Feijó09 tamén sae no sumario. No interior datos coas presuntas relacións coa trama de Pablo Crespo, Arturo González Gil, Modesto Fernández, Juan Manuel Casares, Díz Guedes, Alberto Núñez Fejióo, Carlos Negreira, José Cuíña, Manuel Fraga, Rafael Louzán, Alfonso García-Pozuelo Asins, José Luís Ulibarri, Juan Ramón Blanco Balín e José Martínez Nuñez.

    ResponderEliminar
  19. La FAES de Aznar se jactó de que “la embestida” a Garzón sirvió electoralmente al PP y aminoró el golpe de la Gürtel
    Un informe de la fundación ideológica de 2010 celebraba así la victoria 'popular' en las Europeas.
    El Plural.com
    .

    ResponderEliminar
  20. El informe tiene un conclusión muy significativa sobre cómo se gestionó inicialmente el escándalo de la Gürtel:

    “En términos de estrategia electoral reflejada en los medios, y a la luz de los resultados de la contienda, parece que el Partido Popular ha acertado al personalizar en su líder, Mariano Rajoy, la campaña, por cuanto ha logrado que las interpretaciones de los resultados se centren en el recorte de distancias en clave nacional. Además, parece que los supuestos escándalos de corrupción en sus feudos no han tenido un resultado negativo, sino todo lo contrario. Por otra parte, la embestida “popular” contra el juez Garzón probablemente ha contribuido a aminorar los efectos de estos escándalos. En este sentido, parece que la estrategia del PP ha sido acertada”.
    El Plural.com

    ResponderEliminar
  21. La extraña descripción que el NYT hizo de Galicia en un reportaje sobre el gigante Inditex se escapó a los ojos de la gran mayoría de medios, pero ha resucitado por un acuerdo editorial que hace que Open Skies, aerolínea Emirates, haya recuperado y destacado en un gran sumario la desafortunada definición.

    «Galicia, en la costa atlántica de España, es el hogar del Generalísimo Francisco Franco, pero es además famosa por ser un lugar del que todo el mundo trata de huír». La polémica ha sido despertada por un viajero de la aerolínea, que ha fotografiado y difundido la definición, creando una importante oleada de rechazo entre los seguidores gallegos de la red social.
    ABC.es

    O NYT xa falou de Mr. Currás, será polo PPartido que nos goberna.
    I



    ResponderEliminar
  22. 6.000.000 de parados, o derradeiro que saia que apague a luz.

    ResponderEliminar
  23. Un edil del PP amenaza a su compañero con agredirlo por ´mentiroso´
    Los dos concejales de Vimianzo se enzarzaron en una discusión ayer a la salida del pleno.
    La Opinión.es

    Ésta é a unidade da que fachendea Feijoo, teñen follón en tódolos concellos de Galicia.

    ResponderEliminar
  24. A gaiovota chorona é unha ave de 54-60 cm de envergadura e un peso de 210-300 gramos. É de cor branco coas ás de cor gris agás os bordos negros. A súa testa é de cor negra, durante o inverno tórnase gris ou branca segundo a idade. As súas patas son de cor laranxa ou vermello alaranxado. O seu bico é vermello.

    Comportamento
    É unha ave oportunista, carroñeira que busca pequenos invertebrados ou refugallos deixados polos humanos. Adoita presentarse en grupos de 10 a 20 exemplares nos campos labrados en busca de insectos ou miñocas.

    ResponderEliminar
  25. De cando cargos do PP forzaron a entrada no Parlamento
    A hemeroteca proba que os conservadores critican agora os mesmos incidentes que promovían cando eran oposición ao bipartito.
    galiciaconfidencial.com

    ResponderEliminar
  26. Espagne : le PPE nie tout financement occulte
    Le Monde.fr avec AFP et Reuters | 31.01.2013 à 12h54

    ResponderEliminar
  27. “Spanish PM accused of secret payments”

    Ese es el titular del diario británico The Guardian: “El Primer Ministro español acusado de pagos secretos”; pero además el Financial Times afirma que Rajoy se ha visto salpicado por un escándalo relacionado con pagos irregulares. La información del Financial Times es especialmente demoledora por el prestigio que este periódico, especializado en economía y finanzas, tiene en los gobiernos, empresas e inversores de todo el mundo.
    El Plural.com

    ResponderEliminar
  28. Honradez, honestidade, transparencia u-lo?.

    ResponderEliminar
  29. Non estudies. Faite político e podes chegar a ministro de Instrucción Pública...

    -Eu morro,¿sabes?,, e vouche dar un consello: fuxe dos que falan de democracia.

    -Polo que din os diarios, alá xa non hai caciquismo.-Vaites, vaites.

    Se eu levase a contabididade por partida doble era millonario.
    -¿É logo?
    -Porque eu non apunto máis que unha vez ¿sabe?.

    -(Lendo). "El país está cansado..."
    -Pero non están cansados os políticos.

    -En este negocio ganó don Fulano un 25 por cien por lo menos.
    -!Ya lo creo¡, y también un 25 por mil.

    -Onte caciqueabamos nós e hoxe caciquean outros.
    -O caciquismo é un dereito natural,¿sabes?.

    Cousas da vida. Caciques. Castelao

    ResponderEliminar
  30. El hombre que destapó las irregularidades en el PP: "Rajoy no tiene vergüenza ni perdón de dios"
    José Luis Peñas, exconcejal del PP en Majadahonda (Madrid), grabó secretamente conversaciones de Francisco Correa durante dos años. Su denuncia dio origen al 'caso Gürtel'.
    Asegura que la cúpula del PP toleró desde el principio la corrupción: "Si miro a los dirigentes actuales del PP lo único que veo es 'Gürtel' por todas partes".
    "Intenté hablar con ellos, pero no quisieron escucharme. Me expulsaron y me insultaron. Mientras, Bárcenas ha tenido un despacho en Génova hasta hace dos semanas".
    "Los que dicen que van a salvar a España, los que quitan las urgencias y bajan los sueldos, se están llevando el dinero crudo".

    ResponderEliminar
  31. El apunte que aparece es de mayo de 1999. En ese momento Crespo no estaba aún en las empresas de Correa, era miembro del PP de Galicia, secretario de organización, el que lleva todas las campañas. Si te fijas en la fecha, mayo de 1999, hay elecciones autonómicas y locales en toda españa. Eso significa que se acaba la campaña y que ese dinero, 21 millones de pesetas, se lo tiene que devolver a Génova [la calle de Madrid donde el PP tiene su sede nacional]. No son 21 millones que vengan de una empresa, son 21 millones que Crespo ha recaudado allí entre los paganinis. Génova seguramente adelantó el dinero y cuando termina la campaña, Crespo se lo devuelve. Estamos ante una financiación no solo ilícta e ilegal, sin ante una autofianciación dentro del propio partido: unos adelantaban el dinero y otros lo recaudaban entre las bases y los paganinis de cada sitio", apunta Peñas.

    P-ublico.es

    ResponderEliminar
  32. A trama corrupta en Galicia

    O furacán da corrupción tamén afecta ao Partido Popular de Galicia. O mesmo día que El País fixo públicos os papeis secretos de Bárcenas, GC publicou unha serie de documentos que mostran que o PPdeG financiou varias campañas cunha "caixa B". Os documentos do sumario do caso Gürtel aos que tivo acceso este xornal proban que Mariano Rajoy, ao igual que Arenas, e o propio Bárcenas, sabían que a trama corrupta, organizadora dos mitins, reclamaba diñeiro por eses actos electorais. O PP galego pagou polo menos 44 millóns de pesetas en man e 56 millóns sen declarar IVE.
    Galicia Confidencial-

    ResponderEliminar
  33. El juez ordena el procesamiento del ‘superdelegado’ de la Xunta en Ourense
    Rogelio Martínez será juzgado por malversación, estafa y falsedad en relación con ayudas de la UE.
    El País.es

    ResponderEliminar
  34. La pareja habitaba en la calle Barranc, del municipio mallorquín de Calvià, en la segunda línea de la bahía de Palma, una zona residencial donde se construyeron bloques de protección oficial que fueron adquiridos por profesionales universitarios y de clase media.

    Horas después de que se hallase a los fallecidos, se votaba en el Congreso de los Diputados la admisión a trámite de una Iniciativa Legislativa Popular respaldada por un millón y medio de firmas, de la mano de la Plataforma de Afectados por la Hipoteca (PAH). En el texto se reclama la paralización con carácter retroactivo de los desahucios; la dación en pago (entregar la vivienda a cambio de cancelar la hipoteca) y la creación de un parque de alquiler social. Estaba previsto que el Partido Popular votase en contra y que PSOE, Izquierda Plural (IU, ICV y CHA), ERC, UPyD, PNV, BNG y otros partidos del Grupo Mixto votaran a favor. Pero a última hora, y después de que se informase a los diputados del suicidio del matrimonio, el PP dio marcha atrás y accedió a debatir la iniciativa.

    ResponderEliminar
  35. A merda da corrupción do PP segue caendo enriba de todos nós. Quo vadis PP?.

    ResponderEliminar
  36. Un concelleiro de Santiago entre os oito novos detidos na Pokémon
    Trátase do edil de Seguridade, Albino Vázquez Aldrey, e tamán foi apresado o exasesor do PP Ángel Luís Espadas // Rexistros na casa do ex alcalde Conde Roa.
    Galicia Hoxe.com

    ResponderEliminar
  37. La Xunta pone reparos al ERE de un hotel de lujo que subvencionó
    PEPE SEIJO Lugo
    El dueño del Palacio de Sober, que le compró el edificio a la familia de la delegada del Gobierno gallego en Lugo, recibió ayudas públicas por 4,5 millones
    El fiscal pide expedientes en el Igape sobre las ayudas
    El País.com

    ResponderEliminar
  38. El del Palacio de Sober no pasaría de ser otro ERE más de los muchos que proliferan ahora en la provincia de Lugo si no fuera porque el proyecto recibió una ayuda del Igape estimada en más de cuatro millones de euros. La receptora de esta subvención del Instituto Galego de Promoción Económica (Igape) es la empresa Alvaher 98, propiedad del empresario cárnico madrileño Alberto Vaquero y de su hija Alicia. Esta firma había comprado el palacio a la familia de la delegada de la Xunta en Lugo, Raquel Arias. El nuevo propietario rehabilito el edificio y logró la consideración de hotel de cinco estrellas.
    El País.com

    ResponderEliminar
  39. Carta dun dos traballadores do palacio (circula polas redes sociais)

    A verdadeira historia do Palacio de Sober

    Fai uns cantos anos, o terreo e as ruínas do antigo Palacio de Sober pertencían a Tomás Arias, pai de Raquel Arias (delegada do goberno da Xunta por Lugo). Pois ben, estes terreos que lle custaron sobre uns 100.000 euros foron vendidos ao Sr. Vaquero propietario actual do Palacio multiplicando o seu valor lóxicamente. Ata aí unha boa xogada inmobiliaria, moi ben, nada que obxetar. Que pasou despues? pois nada, que a Xunta por mediación da mesma implicada Raquel Arias, concédelle a este señor 4 millóns de euros, si ese diñeiral que é fácil regalar co diñeiro de todos os galegos...coa única condición de que tiña que ter 34 traballadores durante 2 anos, pois ben pasaron eses dous anos e a historia xa a sabemos todos, algúns xa se han ir, outros foron despedidos e na actualidade somos 26( 24 dentro duns días polas baixas doutros 2 compañeiros).

    Ata agora, ningún empregado foi promovendo as dificultades polas que estaba atravesando (normalmente 3 nóminas de atraso, bueno 2 e media que é máis legal...) porque claro é un Hotel e nós mesmos sabiamos que nos faciamos un fraco favor desprestixiando á empresa na que traballamos, perderíamos clientes e demáis. Pero, a raíz do nomeamento da filla do Sr. Vaquero (non sei por qué lle chamo Señor a verdade) aí polo mes de Setembro todo empezou a empeorar, rexeitou vodas porque lle deu a gana, algunha unhas semanas antes e con todos as invitacións e preparativos listos, rexeitou congresos de médicos e toda clase de grupos, subiu as tarifas considerablemente, pasando a ser case o Hotel máis caro de Galicia nesta tempada baixa e cando os números xa lle cadraron á baixa, zas ERE TEMPORAL de 7,5 meses ao ano durante 3 anos, traducido, non pechan porque polas subvencións recibidas debe estar aberto 10 anos ou iso coméntase. Débennos este mes van facer 3 meses e medio de nóminas e estamos loitando polo que traballamos.

    É difícil ver como compañeiros, en dificultades, con 3 fillos ao seu cargo, reciben 130 euros neste último mes por exemplo, decátanse do ERE sen que os seus xefes dean a cara, a través de avogados, e de súpeto, chega o fin de semana e esas persoas que toman esas decisións, os xefes aparecen a aloxarse e gozar do Hotel, hai que sorrirlles, hai que servirlles o almorzo, facerlles a cama, tratalos de vostede, é que parece de conto pero é verdade, así leva ocorrendo durante moito tempo, só nos faltou pedir por favor si podiamos mirala á cara...

    Agora nas negociacións resulta que non nos pagan nin o que nos deben, que como moi pronto nos pagaron todo a finais de Xullo,jajajaja. E o peor é que nun Ere temporal non che despiden, mándanche ao paro pero segues pertencendo á empresa, nin nos pagan, nin nos botan nin podemos traballar noutros sitios, é algo escandaloso...

    Xa para rematar, sabedes quen será a persoa encargada de decidir si acepta o ERE que a empresa vainos realizar? imaxinaino...RAQUEL ARIAS, jajajaja.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. pd: mañá día 19 de Febreiro cortaremos o tráfico na rotonda de Sober ás 8 e 30 da mañá, síntoo polos afectados que se dirixan ao seu traballo, só queremos facer ruído, que se fagan eco desta situación os medios de comunicación e que se saiba onde se ten que saber, nada máis.

      Publico isto co fin de que a maior xente posible coñeza a noticia, nada máis.

      Un abrazo a todos e especialmente aos meus compañeiros, eses que loitaron por levantar un lugar que non merece ter xente como eles, moitos fixeron do Hotel a súa casa, traballaron impensable número de horas co sorriso todo o día malia as dificultades que a empresa lles poñía.
      Espero que non perda ningún a ilusión, porque aínda que é difícil, eles valen máis que todo isto e oxalá no futuro recórdeno como unha anécdota máis. Foi un pracer coincidir con todos vós, aprendín moitísimo e todas estas adversidades fixéronme ver que hei ter moita sorte de pertencer a un grupo humano tan grande!!

      pd2: gustaríame que todos os que ledes isto soubesedes a outra cara, a dos clientes, como se despiden de nós, como che agradecen o teu traballo, iso non nolo vai quitar ninguén e é unha das cousas boas que todos os compañeiros levámosnos/levámonos, fixémoslles crer que estaban aloxados nun verdadeiro Palacio, vaia crack compis!!!!! :
      chuza.gl

      Eliminar
  40. Un día de sueños y lágrimas
    Discursos emocionados e invitados de múltiples procedencias en la inauguración del Palacio de Sober
    Carlos Cortés MONFORTE/LA VOZ. 7/10/2010
    Valoración (4 votos)
    El presidente de la Xunta era el invitado más llamativo de los que ayer estuvieron en el Palacio de Sober, pero los propietarios no quisieron que su inauguración se quedase en un acto institucional y más o menos protocolario. Su objetivo era convertirlo en un acontecimiento social a tono con la novedad que supone la apertura del primer hotel de gran lujo de toda la provincia de Lugo, así que invitaron a una larga lista de representantes de instituciones y entidades de todo tipo.

    Los que lucían las mejores sonrisas eran quienes intervinieron directamente en la gestación del proyecto, como Manuel Viéitez , arquitecto de la reconstrucción del palacio, o como Raquel Arias , alcaldesa en los tiempos en la idea tomó forma. El de Raquel Arias, que ayer intervino en el acto como delegada de la Xunta en Lugo, fue, junto con el del propio Vaquero, el discurso más emotivo. Para ella, ver el palacio levantado de nuevo es el cumplimiento de un «soño de cando era nena». Tras ella, Alberto Vaquero también habló de sueños cumplidos y le dio las gracias a su hermana Ángeles, entre el público, «porque sin ella esto no habría sido posible». Tanto Raquel Arias como Alberto Vaquero acabaron emocionándose hasta la lágrima cuando Feijoo volvió en su discurso el argumento de los sueños cumplidos.

    Probablemente como demostración de que el hotel deSober no llega para restarle mercado a nadie sino para sumar nuevos clientes al conjunto de la Ribeira Sacra, entre los invitados abundaban los representantes del gremio de hostelería, como el presidente de la asociación provincial del ramo, Cheché Real , los responsables del Parador de Monforte y el hotel balneario de Augas Santas y directivos de la cadena Husa, que tiene un pacto de colaboración con el palacio. También se pudo ver al presidente del colegio arquitectos, Celestino García Brañas , y la arquitecta Isabel Aguirre de Urcola ; el empresario Belarmino Fernández ; la gerente del consorcio turístico, Alexandra Seara ; el presidente de la denominación de origen vinícola, José Manuel Rodríguez ; la directora de la escuela de idiomas de Monforte, Rosa Quiroga ; y alcaldes como los de Quiroga, Bóveda , Pantón, o A Pobra (el de Monforte no acudió).

    ResponderEliminar
  41. Cinco estrellas fallidas en el pazo de Sober
    Plantea un ERE que manda al paro a 21 personas// Solo abrirá de mayo a octubre
    PEDRO LEMOS SOBER | 27.02.2013 A- A+

    El hotel de lujo Palacio de Sober, el único cinco estrellas de la provincia de Lugo, abrió sus puertas por todo lo alto en octubre de 2010. Fue presentado como el gran revulsivo de la Ribeira Sacra para atraer turismo de alto nivel. Todo un sueño al que se le han caído las estrellas y que dos años después se ha convertido en una pesadilla.

    Una pesadilla para los trabajadores, ya que la empresa promotora Alvaher 98 acaba de plantear un ERE, sin extinción de contratos, que mandará al paro durante siete meses y medio a 21 de los 26 trabajadores del hotel. Una situación que la firma propietaria del hotel pretende mantener de 2013 a 2015.
    eocorreogallego.es

    ResponderEliminar
  42. EL DRAMA DEL DESEMPLEO »
    El paro registrado supera por primera vez los cinco millones
    EL PAÍS Madrid 3070
    Los servicios públicos registran 59.444 desempleados más en febrero, hasta 5.040.222. La afiliación baja en 28.691 personas

    ENTREVISTA A HANS-WERNER SINN
    “España tendrá 10 años más de crisis"

    ResponderEliminar
  43. O paro segue facendo estragos en Galicia
    ECONOMÍA
    Outro mes consecutivo con cifras negativas. En febreiro subiu case un 1%. Os parados son xa case 300.000 e no Estado xa se superan os cinco millóns.
    A Galicia de Feijóo é onde máis medra o paro no Estado
    O paro subiu en Galicia un 5% máis desde a vitoria de Feijóo
    Galiciaconfidencial.com

    ResponderEliminar