jueves, 3 de julio de 2014

A homenaxe institucional ás vítimas do Franquismo en Sober será o 25 de outubro


A xunta de voceiros local acordou - en cumplimento de acordo plenario promovido por Anova de Sober - fixar a data para a homenaxe institucional ás vítimas do Franquismo en Sober.

Será o 25 de outubro, nun formato que consistirá en: declaración institucional consensuada, mesa redonda con persoas investigadoras sobre o Franquismo e a represión en Galiza, actuación musical e xantar de confraternidade.
Concretaranse detalles durante o verán e tratarase de convidar a todas as persoas familiares de vítimas.

2 comentarios:

  1. Medio millón de euros en soldos ao mes para os novos edís de Santiago

    Agustín Hernández aproba oito dedicacións exclusivas e unha parcial para os novos concelleiros de Santiago. O ex rexedor Ángel Currás seguirá cobrando un soldo como edil de Relacións Institucionais.
    Manda carallo !!!.

    ResponderEliminar
  2. Setenta años de silencio son demasiados. El hombre de la foto, el primer soldado aliado que entró en París, se llamaba Amado Granell. Oficial del Ejército Republicano Español y voluntario del Ejército de la Francia Libre, llegó al Hotel de Ville el 24 de agosto de 1944, tras ocho años de lucha contra el fascismo.

    Granell no entró solo, le seguían sus hombres de La Nueve, la legendaria 9ª compañía del III Batallón de Marcha del Tchad, de la 2ª División Blindada (2ªDB), conocida como División Leclerc. Aunque había republicanos españoles en todo el ejército de la Francia Libre, La Nueve era conocida por su nombre en español, idioma oficial de la compañía. Dirigida por el Capitán Dronne y el Teniente Amado Granell, estaba compuesta por 160 soldados, de los que 146 eran españoles, ex combatientes del ejército republicano español. Habían empezado su lucha contra el fascismo de Hitler, Mussolini, Franco y Salazar en 1936, cuando la mayoría de ellos no contaba ni 20 años.

    Con el Pacto de Múnich, Europa abandonaba a la República española, pero los republicanos españoles no abandonaron nunca ni sus ideales ni a Europa. Pagaban así una deuda de honor contraída con los Brigadistas Internacionales.
    publico.es

    ResponderEliminar